Konklusioner. Dette community-baserede program, der kombinerede forskellige typer af aktiviteter syntes at være effektiv. Dokumentet beskriver de vigtigste aktiviteter, der banede vejen for dette initiativ, og indeholder nogle foreløbige oplysninger om lovgivningens indvirkning på bærefrekvenser og hovedskader. Dette er et resumé af en Cochrane anmeldelse, offentliggjort i dette nummer af EBCH, først offentliggjort som: Macpherson A, Spinks A. Cykel hjelm lovgivning for optagelse af hjelm brug og forebyggelse af hovedskader. En dårligt montering eller fastgjort hjelm kan blive fordrevet under normal brug eller endda skubbet ud under et styrt. Dette kan skabe udfordringer for hjelmleverandører, hvis de på den ene side optimerer hjelmen til at opfylde tests på ISO-relaterede headformer, mens de på den anden side søger at tilbyde større udvalg af størrelser. Den australske standard for cykel sikkerhedshjelme er også blevet ændret for at imødekomme fællesskabets krav om lettere hjelme med mere mulighed for ventilation.

Industrien har bevæget sig i retning af (undertiden) lettere kompakte rammer. De aktuelle attraphoveder, der anvendes i standardtest, er muligvis ikke repræsentative for cyklisternes hovedformer. MailOnline kan tjene provision på salg fra links på denne side. Afhængigt af cykelhjelm lys mount muligheder, kan du nødt til at bruge temmelig lang tid med installation, men de fleste modeller fremme luftig installation i dag, så det bør ikke være et problem. Du har mange valg af hjelm sol visir med uovertruffen Szelyia Cykling Hjelm briller M Mtb Mountain Road Bike Cykel Hjelm 3 linse visir Cascos mtb bicicleta Ciclismo cykel Find Lignende. Resultater. Hjelm brug steg fra 1,3% før programmets gennemførelse til 33% i 1993. Programmet var klart effektiv i de fleste cykling omstændigheder og for forskellige grupper af børn.

Cost-benefit-analysen tager højde for den øgede sikkerhed, når cyklister bærer hjelm eller bruger en transportform, der er mindre risikabel end cykling. I perioden efter lovgivningen, med relativt lidt håndhævelse, har disse tre grupper vist betydelige stigninger i brugen af hjelm, stigende til 70-90% i de fleste tilfælde. Resultater: To hundrede syvogtres cyklister blev rekrutteret på tværs af alle aldersgrupper og 91% bar en AS / NZS 2063-kompatibel hjelm. Desuden skal førerens være 18 år gammel for at drive en ELF. Den traditionelle røde London bus stadig eksisterer, men det har ændret sig gennem årene. 55 år) var mest tilbøjelige til at bære en forkert størrelse hjelm. US $ 17,99., SCOHIRO-WORK letvægts cykelhjelm mænd ultralette mips mat cykel hjelm US $ 17,83 / stykke. 18. De, der bærer høj synlighed tøj egnet til belysning, indstilling, og tidspunkt på dagen sammen med en cykel hjelm er langt mindre tilbøjelige til at blive såret eller dræbt, mens ridning deres cykler.

Hovedbeklædning er meget nødvendigt for ridning cyklerne. De lokale myndigheder er tvunget til at beslutte, hvor meget der skal afsættes til visse budgetter, hvornår og hvor. Jeg brugte ikke meget på min egen hjelm, oppustelig cykelhjelm – cykelairbag.dk – men det gør sit arbejde perfekt. Som Ira Hayes så min far ikke sig selv som en helt. Endelig evalueres virkningen af den svenske cykelhjelmlov ved hjælp af de sammenlignende afbrudte tidsserier og syntetiske kontrolmetoder. I 2003 gennemførte Seattle en all-ages cykelhjelm lov; King County uden for Seattle havde gennemført en lignende lov siden 1994. For perioden 2000-2010, effekten af hjelm lovgivning om hjelm brug, hjelm-forebygges skader, og cykel-relaterede dødsfald blev undersøgt, sammenligne Seattle til resten af King County. Data blev hentet fra Washington State Trauma Registry og King County Medical Examiner.